vineri, 22 iulie 2011

Apa termala

Cand am auzit prima data de apa termala mi s-a parut un produs nefolositor. Credeam ca e doar o gaselnita de marketing pentru a mai stoarce bani de la impatimitele de beauty si nu mi-as fi cumparat-o in ruptul capului. Pe urma am tot citit articole in care aceasta era laudata si cand am vazut ca era oferita cadou la o revista m-am inmuiat si am cumparat-o. Si nu mi-a parut rau!

Avand in vedere ca am tenul sensibil, apa termala m-a ajutat sa reduc roseata si inflamatiile pielii, ba chiar am observat ca este eficienta si in tratarea anumitor eczemelor sau macar favorizeaza cicatrizarea cosurilor. De asemenea, mi-a fost de real ajutor si cand m-a ars soarele.

Caracteristici si beneficii 

* are o concentratie mica de saruri minerale (calciu, magneziu), ceea ce ii confera un efect antiiinflamator
* contine siliciu - care actioneaza asupra sistemului imun si a elasticitatii pielii, seleniu – oligoelement esential in metabolismul celular cu puternic efect antioxidant, zinc – actiune cicatrizanta, cupru – antiseptic
* are pH aproape neutru

Cum se utilizeaza apa termala?


Eu o folosesc dimineata si seara, dupa demachiere.
Este important ca dupa vreo 30 de secunde dupa ce se aplica apa termala, sa se tamponeze tenul cu un servetel de hartie sau cu un prosop curat pentru ca altfel apa nu se va mai fixa in tesut, ci va fi trasa din piele de catre saruri.


Sunt multe firme care comercializeaza apa termala, eu o prefer pe cea de la Vichy.

3 comentarii:

  1. Eu sunt fana celei de la "La roche posay".The best I tried!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt inca la stadiul de sceptica...

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot revistele m-au convins si pe mine sa o folosesc. Imi place, dar cred ca as putea trai si fara. O consider mai mult moft.

    RăspundețiȘtergere