miercuri, 20 iulie 2011

Review: Max Factor - Lasting Performance

Lasting Performance de la Max Factor este fondul meu de ten preferat. De doi ani, de cand l-am descoperit, nu am mai cumparat altul - doar l-am mai alternat cu unele mostre de Vichy si Bourjois.



Pe mine m-a impresionat inca de la prima aplicare. Are o textura foarte fina si se intinde cu usurinta. Nuanta 102 mi se potriveste de minune. Uniformizeaza tenul fara sa lase aspectul de masca. Ca acoperire este mediu, micile imperfectiuni le "rezolva", insa la problemele mai grave nu face fata. Iar in privinta rezistentei, isi merita numele.

In plus, din cate stiu e noncomedogenic, asa ca nu irita pielea sensibila.

Pe makeupalley are nota 3.8 din 5. Eu i-as da 4,5 pentru ca imi dispace amblajul.


3 comentarii:

  1. Ca acoperire cum e? Ma tenteaza si pe mine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ambalajul e singura problema, e perfect!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ m_m, acoperirea e medie.

    @ Rodica M, bine ca e doar o problema minora

    RăspundețiȘtergere