marți, 6 septembrie 2011

Review + Swatch: Fard de pleoape mineral - Manie.ro

Desi am doar 20 de ani, atunci cand cumpar un produs cosmetic ma gandesc si la efectele sale pe termen lung. Imi doresc sa arat bine acum, dar si peste alti 20 de ani. Din cauza asta sunt tot mai atrasa de machiajul mineral care e mult mai bland cu pielea.
Este bine de stiut ca aceste produse nu contin talc, bismut si conservanti.
Produsele de machiaj mineral sunt anorganice, de aceea nu necesita conservanti precum produsele de machiaj traditionale si nu blocheaza porii.

Am cumparat din magazinul de pe Breslo al Gabrielei (detinatoarea site-ul manie.ro) doua farduri de pleoape:  unul negru (Carbune) si unul roz (Baby Doll).




Baby Doll


In stanga e aplicat normal, iar in dreapta umed.



Baby Doll este o nuanta stralucitoare, sidefata.
Mi se pare minunat ca in functie de modul de aplicare poti realiza un machiaj mai finut sau unul mai intens. Referitor la rezistenta pe pleoape, am de spus numai lucruri bune desi  ca baza nu folosesc primer, ci ma bazez pe un strat de fond de ten. Se blenduieste usor cu alte farduri si de cate ori l-am folosit, nu s-a intamplat sa se stranga in pliul pleoapei niciodata (si nu il am de azi, de ieri, ci de aproape un an) 
Imi plac particulele fine stralucitoare, aerul natural sau sexy in functie de dorinta.
Ca orice fard pulbere, partea neplacuta este faptul ca aplicarea este putin cam messy, insa cu putin exercitiu am trecut peste acest hop.


Carbune


La fel, stanga - aplicare normala, dreapta - cu o pensula umezita.



E un negru intens. Eu il folosesc in cantitate mica (pentru ca este si foarte pigmentat) pentru a contura o umbra in pliul pleoapei sau umezesc o pensula subtire si il folosesc pe post de tus. Prin urmare, este un produs foarte versatil. In privinta rezistentei sunt la fel de multumita ca si la fardul roz; iar aplicarea se realizeaza mai greoi la inceput (cand imi innegream obrajii), apoi din ce in ce mai usor.
De asemenea, imi place faptul ca se imbina usor cu alte farduri (minerale sau nu).

Bonus, desi nu am avut o comanda mare, am primit o mostra de ruj mineral. Nu stiu ce nuanta e.





Nu este foarte pigmentat, insa se vede foarte frumos pe buze.
Imi place mult culoarea, e una naturala potrivita pentru un machiaj de zi cu zi. E usor lipicios, insa spre deosebire de alte rujuri minerale nu miroase bleaks.

Un fard de pleoape costa doar 10 lei, iar pentru plata prin transfer bancar livrarea prin Posta Romana este gratuita. E de mentionat faptul ca un borcanel dintr-asta vine plin-varf cu produs. Cred ca o sa imi ia o vesnicie sa il consum pe tot de una singura. 
Gama de culori este destul de mare, sunt sigura ca veti gasi ceva pe placul vostru daca va uitati: http://www.breslo.ro/shop/licuricel

Pe langa farduri de pleoape, Gabriela comercializeaza si fard de obraz mineral (nr 5 se afla pe wislist-ul meu)

3 comentarii:

  1. Am o gramada de farduri roz, insa Baby Doll tot ma tenteaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuanta rujului imi place..e tomnatica. Eu am o mostra de ruj mineral de pe etsy si imi e scarba sa ma dau cu el (are un miros..ihh)

    RăspundețiȘtergere
  3. @m_m, pff, stiu ca majoritatea sunt asa (urat mirositoare adica). tocmai de asta am considerat un plus faptul ca asta face exceptie de la acest lucru.

    RăspundețiȘtergere