miercuri, 5 octombrie 2011

Review + Swatch: Seventeen Trio Eyeshadows


Hi, girls!
Imi pare rau ca absentez de pe blog, insa inca ma acomodez cu traiul la camin.

Facand schimb de impresii despre cosmetice cu o colega de camera, mi-am adus aminte de niste farduri tare dragi mie, cumparate in urma cu aproape 2 ani de la firma Seventeen.

Set no 31, SUMMER BRONZING



Set no 25, SENSUAL VIOLET
* fardul albastru a fost spart si l-am reparat cu spirt



Imi place:
  • sunt foarte pigmentate; le am de multicel si - desi le-am utilizat intens - nu se cunoaste... par folosite foarte putin
  • sunt destul de rezistente; nu mi s-a intamplat sa ma uit in oglinda si sa observ fard adunat in pliul pleoapei decat dupa un numar considerabil de ore
  • au un pret foarte rezonabil
  • sunt perfecte pentru luat in excursii de un weekend sau vacante mai lungi
Nu imi place:
  • fardul albastru este mai prafos decat celelalte nuante si se aseaza mai greu pe pleoapa
Folositi farduri Seventeen? Au o gama foarte larga de culori, sunt atat de faine ca e greu sa te abtii sa nu le cumperi pe toate :))

Care sunt fardurile voastre preferate?

5 comentarii:

  1. Am si eu 2 paletute din astea, una are nuante de roz, auriu si albastru si cealalta e pentru smokey, are negru, gri si un aramiu dragut! Au fost preferatele mele, sunt f pigmentate, le iubeam la vremea lor. Le-am consumat cam 50%, insa acum am descoperit Sleek :D Pup!:

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa, am folosit si inca mai folosesc farduri de la ei! Sunt superbe!!Am avut o cutita cu trei culori, dar pe roz, am folosit-o pana a expirat:D!! Mai am de la ei si sigur imi voi mai lua, dupa ce va expira, o singura nuanta de mov, un mov pe care l-am cautat multisor pana l-am descoperit la ei. Si cum ai spus si tu, sunt rezistente, pigmentate...Wow!! Acum doi am facusem o pasiune pentru un luciu de buze de la ei..ajunsesem sa imi cumpar al 4 lea tub. Pfuu!Nu stiu de ce am renuntat la el, dar acum amintindu-mi...cred ca in curand il voi cumpara iar (daca nu l-au scos, cine stie!?). Aaa, si mai am si un rimel si demachiant:D. Pfuu, ce mult am scris:D! Scuze!!! Poop

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Blonde Kitten: Ah, tare mult as vrea sa incerc si eu paletele Sleek

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Catallina: Nu-i nevoie sa te scuzi.. mi-a facut placere sa citesc comentariul tau :*
    Eu nu am bagat niciodata in seama rimelurile si demachiantele de la Seventeen. Doar ojele m-au mai atras.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da! si eu folosesc farduri Seventeen. Si-mi plac tare tare!

    RăspundețiȘtergere