vineri, 7 octombrie 2011

Vand fond de ten Vichy Aera Teint Pure!

Am primit acest fond de ten vara asta, insa persoana care mi l-a luat nu a nimerit deloc nuanta. Am asteptat sa ma bronzez ca sa il pot folosi, insa din pacate nu am reusit sa ma nuantez suficient.
De aceea, as vrea sa il vand ca sa imi pot lua altul mai deschis.

Fondul de ten e nuanta: 45 Dore Honey (nu e foarte inchis, insa e potrivit pentru o persoana cu pielea maslinie, nu o albicioasa ca mine)
A fost desfacut prin august prima data. Termenul de valabilitate e de 12 luni de la data deschiderii, deci mai poate fi folosit 10 luni.
L-am folosit o singura data.


Pret: in farmacii l-am vazut cu 65 de lei, eu il dau cu 35 ca sa scap cat mai repede de el.


Cateva cuvinte despre produs:

- Hipo-alergenic
- Noncomedogen
- SPF 20
- Fara parabeni
- Contine apa termala Vichy

Inovatia Aera Teint Pure: O actiune anti-poluare ce pastreaza fondul de ten proaspat pe piele intreaga zi, intact 12H.

3 comentarii: