luni, 12 decembrie 2011

DIY: Decoratiuni de Craciun

Magazinele sunt pline de decoratiuni de Craciun care de care mai frumoase, insa cum in perioada asta apar destul de multe cheltuieli, ce ar fi sa ne punem creativitatea la contributie?

Va prezint cateva idei de ornamente de Craciun care pot fi realizate acasa


E facuta din manute :))
 
Daca la cele prezentate pana acum e destul de evident cum au fost realizate, aceasta e necesita niste explicatii.










Sper sa va placa! 
Spor la lucru!

10 comentarii:

  1. Tocmai am terminat de confectionat o steluta ca a ta cea rosie din partea stanga si mi-a iesit minunat ... a mea este alba si ceva cam mare, dar urmatoarele le voi face mai mici si colorate ... fiul meu va fi super incantat sa ma ajute la mestesugit si apoi sa ne decoram locuinta . Multumesc mult pentru idee !

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Lady's Online: Super :). Ma bucur ca ai pus in practica ideea :). Sunt sigura ca te vei distra impreuna cu fiul tau la realizarea urmatoarelor stelute si veti avea o locuinta decorata foarte frumos de Craciun. Incercati si coronita din manute..sunt sigura ca o sa va placa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt asa de incantata de stelutele mele incat le-am pozat si le-am pus aici http://cosmetice-afaceri-online.blogspot.com/2011/12/decoratiuni-de-craciun-mestesugite.html

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Lady's Online: Wow! Ati facut o treaba minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. salut. de curand mi-am facut un blog in care vreau sa-mi impartasesc opiniile despre produsele testate. te-ar interesa un link exchange?
    http://my-beautyland.blogspot.com/ blogul e inca la inceput, nu am foarte multe postari dar poate iti va face placere. mersi

    RăspundețiȘtergere
  6. @ My beauty Land: Da, suna bine. Ti-am trimis un mesaj pe blogul tau

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna! stiu ca postarea este de anul trecut, insa este Craciun si anul acesta. nu inteleg cum ai facut steluta din dreapta si mi-as dori sa o fac. poti, te rog, sa revi cu explicatii? multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  8. Te referi la steluta rosie? Daca da, da click pe cuvantul explicatii si va aparea un tutorial foto. Mai clar de atat, nu cred ca as putea sa explic in cuvinte :(

    RăspundețiȘtergere