joi, 15 decembrie 2011

Giveaway BeSensual

Astazi voi lansa un nou concurs in cadrul caruia puteti castiga un babydoll oferit de magazinul online BeSensual.





Magazinul online BeSensual, importator de lenjerie intima, vă oferă o gamă variată de lenjerie sexy, babydoll, corsete, costume sexy, lenjerie intima, bodysuituri, clubwear, bodystocking, lenjerie, lenjerie mirese, lenjerie de lux, lenjerie erotica precum și accesorii adecvate acestor ținute. Toate produsele sunt originale, importate direct de la producători precum LivCo, Obsessive, Axami, Chilirose, Fiore, Nikol Djumon, Passion, Provocative. 

Premiul consta intr-un babydoll JUSTINE marca Livia Corsetti - romantic, cu bretele fine, dantela delicata si funde din saten pe solduri.




Lenjerie intima sexy si diafana, cu model cu inimioare ce pune in valoare feminitatea trupului, babydoll JUSTINE are cupele si partea de jos a topului evidentiate cu dantela cocheta in nobila culoare negru.
Slipul tanga asortat este inclus.

Conditiile de participare sunt simple, asa ca v-as ruga sa le respectati:


  • Urmariti blogul meu prin GFC 

     

  • Promovati concursul:  

    • Daca aveti blog, scrieti un articol pe blog despre acest concurs (va rog sa includeti in articol link-ul catre magazinul sponsorului + poza cu premiul!!!)

    •  Daca nu aveti blog, dati share acestui articol pe Facebook (la fel, va rog ca la share sa apara link-ul sponsorului + poza cu premiul)

  • Adaugati magazinul online BeSensual ca prieten pe Facebook: pagina lor de Facebook

  • Abonati-va la newsletter-ul BeSensual 

     
    Daca va aveti neclaritati, va astept intrebarile la sectiunea comentarii.


    Perioada de desfasurare a concursului: 15-27 decembrie
    Modalitatea de alegere a castigatorului: tragere la sorti

6 comentarii:

  1. Multumim mult si pentru acest concurs
    Am dat sponsorului ADD FRIEND REQUEST ,sper sa accepte sau cred ca asa trebuia!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ mariana: ai procedat corect. bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!Scuze pentru deranj dar am o nelamurire.In momentul cand am postat pe peretele meu linkul concursului pentru a da share, nu mi-a aparut si poza premiului.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Anonim: Nu e nici un deranj, stai linistit/a. In mod normal ar fi trebuit sa iti apara, nu stiu ce sa zic. Incearca sa dai refresh paginii de facebook si incearca iar.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper ca am procedat corect:o3 si ca am facut ce trebuia pt a respecta conditiile de participare :o3..!

    RăspundețiȘtergere