duminică, 1 ianuarie 2012

La multi ani 2012!



La multi ani 2012! 

Un an nou fericit, cu sanatate si incredere!

 Va multumesc pentru ca ati fost alaturi de mine si va astept si in 2012. 

Anul 2012 reprezinta intrarea in anul Dragonului de apa. Este anul in care ne vom pregati serios pentru tot felul de proiecte grandioase, vesele, monumentale, extrem de ambitioase si de indraznete.

In 2012, planetele se aliniaza si revin de partea muritorilor. Previziunile astrale arata ca noul an aduce armonie in casele noastre dar si spor.
 
Nu sunt o persoana care sa se bazeze pe previziunile astrologilor, le citesc din cand in cand de amuzament, insa sper ca toata lumea sa paseasca cu incredere si o atitudine pozitiva in noul an.

Foarte interesant mi s-a parut articolul Modnitei. Este vorba de realizarea unei harti a dorintelor
Eu mi-am facut una anul trecut si trebuie sa recunosc ca faptul ca mi-am asternut telurile pe hartie m-a ajutat foarte mult. Mare parte din ce mi-am propus am si realizat, de asta am de gand sa continui acesta traditie si de acum incolo si va sfatuiesc sa o faceti si voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu