luni, 19 martie 2012

Review: Inlocuitor natural pentru lotiunile tonice traditionale?

In ultimul timp am incercat sa gasesc alternative naturale (sau cel putin mai naturale) pentru produsele cosmetice pe care le folosesc. Ca inlocuitor pentru lotiunea tonica, am folosit 
apa distilata organica de Hamamelis de la Akamuti.






Sa va zic intai cateva lucruri despre hamamelis.

 In engleza hamamelisul e denumit witch hazel, nume care sugereaza un fel de vrajitorie; insa cosmeticienii asigura ca acest ingredient este foarte "pasnic". 

Asa arata hamamelisul:
 
  

Hamamelis-ul contine uleiuri volatine din tanin, fapt ce ii confera efecte astrigente foarte puternice. Cercetarile realizate demonstreaza ca hamamelis are foarte multe beneficii asupra pielii.

Ce beneficii prezinta hamamelis?
Mai intai aceasta planta e eficienta in tratamera plagilor, mancarimii pielii (in cazul tenului uscat). Efecte pozitive au fost semnalate si in cazul ochilor inflamati sau asupra pielii inflamate de razele solare. 
De asemenea, este un element miraculos in cazul tenului acneic sau a celui gras. 
Poate fi folosit si de catre barbati ca aftershave.

Acum sa trecem la apa distilata cu Hamamelis de la Akamuti.

Cu ce se lauda produsul?
Apa distilata pura de hamamelis este indispensabila pentru efectul sau racoritor si astringent. Acest tonic revigorant inchide porii, calmeaza pielea cu semne de acnee si improspateaza tenul matur. Este foarte potrivita si pentru pielea adolescentilor, pentru tenul gras si acneic.
Mod de utilizare: Aplicati apa distilata nediluata pe un disc de bumbac si folositi-o pe piele ori de cate ori este necesar.
Recomandat pentru: Pielea adolescentilor, tenul gras, cu semne de acnee si pentru tenul matur.
Ingrediente: Apa organica distilata de hamamelis (Hamamalis virginiana)

Am folosit această apa distilata Witch Hazel de la Akamuti ca si lotiune tonica, dupa indepartarea machiajului cu un gel de curatare sau cu un demachiant crema. Are proprietati de curatare, insa o consider cam blanda pentru a putea indeparta machiajul.

Ce mi-a placut? 

  •      E un produs natural
  •      Apa distilata este blanda cu tenul, nu am simtit niciodata ca ma ustura pielea sau ca ma strange (cum am patit cu unele lotiuni tonice destinate tenului gras)

Ce nu mi-a placut?

  • Miroase oribil!!! Dupa 2-3 zile de folosire eram pe punctul de a renunta la ea; atat de insuportabil mi se parea mirosul. De fapt, pana si colegele mele de camera erau oripilate cand o foloseam :)). Mi-a luat mult sa ma obisnuiesc cu aceasta apa distilata.
  • Desi am fost foarte constiicioasa in ceea ce priveste aplicarea ei, nu am observat nici un beneficiu (era ca si cum mi-as fi tamponat fata cu apa plata)
  • Din punctul meu de vedere e un produs scump, iar partea cea mai proasta e ca am simtit ca am dat banii (45 de lei/110 ml) pe apa de ploaie

2 comentarii:

  1. mai bine incerci sa-ti pulverizezi apa minerala pe fata...incearca! nu te costa decat sticla de apa minerala si ai sa vezi cum iti simti tenul de usor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca acum cativa ani chiar ma spalam pe fata cu apa minerala! Era destul de faina senzatia! Parca se zice ca apa minerala previne imbatranirea tenului.

    RăspundețiȘtergere