sâmbătă, 14 aprilie 2012

Review: Crema regeneranta de noapte - Alint de somn usor



Alint de somn uşor



- cremă regenerantă de noapte -


Noaptea este un sfetnic bun chiar şi pentru tenul nostru, care atunci se odihneste şi îşi reface forţele. Însă după ani de expunere la acţiunea factorilor de mediu, pielea îşi pierde din puterea de regenerare şi astfel apar deshidratarea şi ridurile. Crema Alint de somn uşor de la SpaRustica ajută regenerarea pielii cu ajutorul ului dulce, pantenolului şi fitosterolilor care luptă împotriva inflamaţiei care distruge ţesutul conjunctiv, iar cătina şi gălbenelele (cunoscute pentru proprietăţilor cicatrizante) împreună cu lecitina din uleiul de susan, au un rol important în transportul substanţelor active în piele.


EXTRACTE VEGETALE: rooibos, gălbenele, lemn dulce

Gălbenelele oferă ajutor nepreţuit unui ten care trebuie să repare noaptea daunele suferite în timpul zilei: renumite principii cicatrizante şi regenerante, polizaharize cu rol în emolierea şi hidratarea pielii şi flavonoizi antioxidanţi.
Aspalatina din ceaiul rooibos luptă împotriva stresului oxidativ, iar zincul susţine fibrele de colagen şi elastină.
În rădăcina de lemn dulce găsim acid glicirizic, binecunoscut agent antiinflamator şi glabridina ce combate hiperpigmentarea indusă de soare, promovând astfel luminozitatea tenului.


ULEIURI VEGETALE: susan BIO, gălbenele, cătină



Uleiul de susan conţine acizi oleic şi linoleic, utili în hidratarea pielii, minerale pentru susţinerea fibrelor de colagen şi binecunoscuţi agenţi antioxidanţi (vitamina E, sesamin, sesamolin) şi antiinflamatori (fitosteroli).
La rândul său, uleiul macerat de gălbenele este ideal ca agent de regenerare şi de activare a microcirculaţiei.
Licopena, beta-carotenul şi vitamina E din uleiul de cătină presat la rece sunt recomandate împotriva efectelor razelor UV, iar acidul palmitoleic, cu rol în refacerea structurii pielii şi fitosterolii antiinflamatori completează profilul acestui ulei miraculos.

 Uleiurile şi extractele vegetale ajută procesele de regenerare celulară care au loc în timpul nopţii la nivelul pielii, susţinute şi completate de celelalte componente ale cremei:


  • Pantenolul (provitamina B5) are acțiune antiinflamatoare și hidratantă
  • Alantoina este un binecunoscut antiiritant şi regenerant al ţesuturilor şi, în plus, exfoliază blând pielea
  • Vitamina E protejează tenul de efectele nocive pe termen lung ale razelor soarelui, datorită proprietăţilor antioxidante
  • Lactatul de sodiu şi glicerina hidratează puternic pielea

Sper că nu v-am plictisit cu descrierea cremei, ci v-am stârnit interesul.
Eu folosesc această crema de două luni de zile şi sunt foarte mulţumită de ea.



Ce îmi place:
  • crema are o consistenţă bogată, dar deloc grasă
  • se intinde uşor şi se absoarbe repede in piele
  • eu am folosit-o de câteva ori şi în timpul zilei şi mi s-a părut o bază foarte bună pentru fondul de ten
  • hidratează tenul, dar totodată este delicată. deşi am tenul mixt, nu m-am trezit niciodată cu faţa uleioasă cum am păţit-o cu alte creme de noapte
  • dimineaţa am o piele luminoasă, deloc ternă chiar dacă m-am culcat târziu şi/sau am stat într-un mediu deloc prielnic tenului 
  • are un miros foarte discret şi plăcut (chiar şi după miros se cunoaşte faptul că nu conţine chimicale, ci numai ingrediente naturale)
  • pentru mine preţul e destul de piperat (la prima vedere), însă am folosit-o 2 luni de zile şi încă mai am produs în cutiuţă, aşa că este o investiţie foarte bună
  • iniţial credem că produsele Spa Rustica se găsesc doar pe site-ul lor, însă am aflat acum că au şi alte puncte de desfacere. Există 2 magazine în Bucureşti şi două în Câmpulung-Muscel de unde pot fi achiziţionate produsele (mai multe detalii aici). De asemenea, putem scăpa de plata transportului cu ajutorul ofertelor: transport gratuit pentru orice comandă până pe 15 aprilie sau la 4 produse transportul e gratuit (orice perioadă)



 Ce nu îmi place: 
  • mi-ar fi plăcut să fie într-un recipient cu pompiţă, era mult mai igienic

2 comentarii: