luni, 16 aprilie 2012

Review: Masca cu laptisor de matca Apidemaliv

Masca cu laptisor de matca, ulei cu unt de shea si miere de la Apidermaliv este un produs destinat in special tenului uscat si/sau matur. Chiar si asa, eu o folosesc o data la zece zile pentru tenul meu mixt.

Unul dintre miturile de beauty destul de raspandite este ca tenul gras nu are nevoie de hidratare. Nu este nici pe departe adevarat. Sebumul in exces este una, hidratarea este alta. Trebuie avuta mare grija pentru ca multe dintre produsele pentru ten gras deshidrateaza tenul in incercarea de a reduce secretia de sebum. 




Masca pentru fata Apidermaliv este o masca hranitoare adresata tenurilor uscate. 
Ingredientele active: laptisorul de matca, uleiul de masline, untul de shea si mierea sunt puternici aliati in lupta impotriva ridurilor accelerand circulatia sangelui in tesuturi.
Ingrediente: Olive oil, acacia honey, beeswax, shea butter, royal jelly, sea-buckthorn oil 



Utilizare:  Pentru un efect maxim se recomanda curatarea fetei cu apa calda, aceasta lasandu-se umeda. Masca se aplica intr-un strat subtire si uniform cu degetele pe fata si pe gat. Lasati masca sa actioneze 5-10 minute, apoi indepartati cu apa calda. 


Ce imi place?

  • Lista ingredientelor e scurta si nu contine nicio dubiosenie
  • Lasa un ten super catifelat (ca de bebelus)
  • Este un produs destul de consistent ceea ce permite o aplicare optima
  • De multe ori am senzatia ca mastile de fata au un gramaj foarte mic (50 ml) si ca produsul imi va ajunge pentru putine aplicari. Ei bine, nu e cazul si la masca de la Apidermaliv. Chiar daca si aceasta are gramajul standard de 50 ml, doua bobite de produs sunt suficiente pentru toata fata. Asta inseamna ca un tub ajunge pentru vreo de 20 de aplicari
  • Nu miroase a chimicale precum alte masti de fata (nici nu are cum, din moment ce contine ingrediente 100% naturale); in tub are un miros dulceag a miere, insa o data aplicata mirosul e aproape insesizabil. Daca ati citit alte review-uri de pe blog, ati vazut ca pun un accent destul de mare pe miros deoarece nu suport produsele foarte parfumate destinate tenului (indiferent daca mirosul e unul care iti incanta simturile sau e unul mai putin placut). 

Ce nu imi place?

  • Daca aplicarea e floare la ureche, cu indepartarea e cu totul alta poveste... Eu iau grosul cu dischete    de bumbac inmuiate in apa calduta, clatesc fata cu apa, apoi repet operatiunea cu dischetele - de data asta inmuiata in lotiune micelara. Daca nu folosesc si lotiune micelara la final, am senzatia ca ramane o pelicula uleioasa pe ten.

Per total, chiar daca ma chinui cu indepartarea, mi se pare ca merita. Cand vad ce ten fin si catifelat am dupa aplicare nu imi mai pasa ca mi-a luat 5-10 minute sa scap de ea.

2 comentarii:

  1. Si eu am problema cu mastile , chiar daca sunt si dalea care se deslipesc , tot trebuie sa dau cu apa si lotiune tonica ceva , ca nu ma simt in regula . Dupa descrierea ta pare a fi o masca foarte buna , dar mie imi fac rau la ten produsele pt tenul uscat :(

    RăspundețiȘtergere