duminică, 30 septembrie 2012

Fabricat cu mandrie in Romania!

Intrerup sirul de postari despre produse cosmetice si articole vestimentare, pentru a va vorbi despre mobila. Si nu despre orice magazin care produce si vinde mobilier, ci despre unul , romanesc. 



Nu stiu daca ati auzit de Lem's, caci despre el este vorba. Eu, una, l-am descoperit abia ieri si am ramas foarte incantata, tocmai de asta m-am gandit sa va impartasesc si voua noua "descoperire". 

Lem's este denumirea dată magazinelor din rețeaua de vânzare a produselor fabricii LEMET din Prahova.

Va las sa savurati cateva poze cu mobilierul produs in fabrica LeMet si va asigur ca pozele nu indreptatesc calitate si bunul gust cu care e facut. In realitate arata mult mai bine!


Camere de zi:





Dormitoare:



Bucatarii:





Ansamblu masa+scaune:




Acestea sunt preferatele mele, insa in magazin si pe site puteti vedea si altele mai clasice sau mai moderne.

 De asemenea, exista posibilitatea de a personaliza ansamblul cu o alta culoare. In plus magazinele ofera servicii complete de transport și montaj (la cerere).

 Din fericire, reteaua de distributie e una foarte vasta: cuprinde acum peste 130 magazine, din care mai mult de 100 in sistem de franciza Lem's.

Click pentru harta!

Cateva clipuri video:



2 comentarii: